miercuri, 26 decembrie 2018

Ne potrivim cu sufletele

În căutarea celei mai mari iubiri, am cunoscut multe suflete, dar niciunul nu s-a potrivit atât de bine ca al tău. Am făcut parte din multe povești în care am fost și fericită și rănită, am fost mințită dar și eu am mințit. Mi-aș cere scuze în fața celor care le-am promis că voi fi alături mereu și i-am lăsat fără să-i aștept ca să le zic în față. Mi-aș cere scuze în fața celor care mi-au dat cadouri și le-am acceptat aruncând în ochi speranțe și zâmbete naive. Nici nu știu câte persoane am rănit sau le-am făcut fericite. Nu le duc contul. Și nici eu nu țin ură pe cei care m-au rănit dar au rămas în sufletul meu ca iubirea copilului de 17 ani, iubirea adolescenței, iubirea maturității. Toate și toți m-au marcat oarecum spre bine. Încerc să învăț din greșeli. Oare cuiva i se primește? că mie nu prea. Am rămas același suflet naiv care merge nu cu capul înainte dar cu inima.
Și toate sufletele care le-am lăsat îmbrăcate pe mine, le-am dat uitării. Am rămas singură și goală într-un pustiu destul de comod pentru mine. Nu îmi era sete de nimeni și nimic. Undeva în depărtare auzeam câte un val de ocean care îmi trezea emoții de simpatie, dar admirîndu-l mă săturam repede mai ales că îmi aminteam de cîte ori m-am înecat în aceste ape.
Și într-o zi cu soare apăruse un căpitan în fața mea care și-a aruncat sufletul pe mine. M-am simțit deodată plină în catifea și iubire:
- dacă vreau să mă îngrop în nisip -tu mă scoți afară și îmi arăți cât de frumos este oceanul din ochii tăi;
- dacă sun tristă și dezamăgită - tu deodată îmi acorzi îmbrățișările tale calde și pline de viață;
-când vreau să fiu singură - îmi dai această singurătate în felul în care te simt aproape și știu că peste câteva ore o să-ți fie dor și o să vii să-mi aduci zâmbetul pe buze;
-chiar și când dorm, mă cuprinzi și mă ții așa ca să nu fug nici măcar pe altă parte a patului;
- când mă simt urâtă tu mereu știi cum să mă faci frumoasă...
Chiar dacă știu că nu vei spune niciodată Te iubesc așa cum vreau să-l aud, știu că în gândurile tale mereu mi-l șoptești.

Niciun comentariu: